تو..
 
سنگ صبور.
سه شنبه 4 تير 1392برچسب:, :: 17:7 ::  نويسنده : عاطی

 

گرچه اهل حرفهای با صراحت نیستم
غیر تو با هیچ کس اینگونه راحت نیستم

دوست دارم با تو باشم ماهها و سالها
آه، لاکن صاحب قدری جسارت نیستم

با تو بودن خوب بود اما تو می دانی که من
آدمی که خو کند تنها به عادت نیستم

هر کجا باشم تویی در خاطرم هر چند من
جز خیالی دور و تنها در خیالت نیستم

دست و پا گم می کنم پیش تو کم می آورم
گرچه جز تو با کسی اینگونه راحت نیست

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 343
بازدید کل : 94408
تعداد مطالب : 109
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1