من نه آنم..
 
سنگ صبور.
شنبه 25 خرداد 1392برچسب:, :: 15:18 ::  نويسنده : عاطی

 

من نه آنم که رَوَم جز تو پی یار دگر

یا به غیر از تو شوم طالب دلدار دگر

غیر چشم سیهَت خاطر ما را نفریفت

چشم مستت دگر و نرگس بیمار دگر

نیست بیچاره تر از مرغ دل خستۀ ما

در خم طُرّۀ زلف تو گرفتار دگر

بعد صد بار که از کوی تو رانند مرا

باز عزم سر کوی تو کنم بار دگر

هر چه آزار کنی با دل آزردۀ من

می کند بار دگر خواهش آزار دگر

از پی مصلحتی هست جفاکاری تو

ورنه حاشا که بود جز تو وفادار دگر

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 396
بازدید کل : 94461
تعداد مطالب : 109
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1