سنگ صبور.
جمعه 17 خرداد 1392برچسب:, :: 13:0 ::  نويسنده : عاطی

 حوالی من اگر خواستی بیایی


دیگری ات را پشت در جا بگذار

خودت را بیاور!

من،حوصله ی دورویی را ندارم...

زیر باران بیا!

بگذار غرورت قدری آب شود....

زبانت را نمی خواهد بیاوری!

لهجه ی چشمانت گویاتر از این حرف هاست...

برایم نرگس بیاور!

می خواهم زمستان را بو دار کنم...

چتر نیاور!

نترس؛

حوالی اینجا "هوا خراب" هم که باشد

خورشید لابه لای رگ های گردن من است!
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 373
بازدید کل : 94438
تعداد مطالب : 109
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1