رویای من
 
سنگ صبور.
شنبه 8 تير 1392برچسب:, :: 13:37 ::  نويسنده : عاطی

 

بخوان در چشم من نقش تمنائی که من دارم

ببین در موی خود آشفته رویائی که من دارم

گر آزارم دهی کز حلقۀ عشق تو بگریزم

ندارد تاب رفتن ناتوان پائی که من دارم

خدا را ای امید من خریدار وفایم شو

که یابد گرمی بازار کالائی که من دارم

مرا از قلب بی آرام بیدارم عجب آید

که خوابش در نمی گیرد به لالائی که من دارم

فغان از بخت بد، کز شعله های تابناک دل

نمی یابد فروغ این تیره شب هائی که من دارم

خدا را همدمی کن ماه من با من که در دنیا

نگیرد با کس الفت روح تنهائی که من دارم

نگردد بر زبان « آزاده » را جز آرزو حرفی

بخوان در چشم من نقش تمنائی که من دارم

میمنت ذوالقدر( آزاده )

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 143
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 145
بازدید ماه : 479
بازدید کل : 94544
تعداد مطالب : 109
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1