عاشقی
 
سنگ صبور.
دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, :: 23:51 ::  نويسنده : عاطی

شبحی چند شب است آفت جانم شده است

اول نام کسی ورد زبانم شده است

در من انگار کسی در پی افکار من است

یک نفر مثل خودم تشنه دیدار من است

یک نفر ساده چنان ساده که از سادگیش

میتوان یک شبه پی برد به دلداد گیش

یک نفر سبز چنان سبز که از سبزیش

میتوان زد پلی از حس خدا تا دل خویش

آی بی رنگتر از آیینه یک لحظه بایست

راستی آن شبح هر شبه تصویر تو نیست

راستی گر شبح هر شبه تصویر تو نیست

پس چرا رنگ تو با آیینه اینقدر یکی ست

حتم دارم که تویی آن شبح آیینه پوش

عاشقي جرم قشنگیست به انکارش مكوش



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت0:15---29 مرداد 1392
سلام خوبی؟وبلاگت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی ونظر بدی راستی لینکم کنی ها

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 226
بازدید کل : 94291
تعداد مطالب : 109
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1